Hemma

Åh så skönt det är och bara vara HEMMA.

Efter mycket om och men så blev det ju träning idag ,lite sådär finslipning inför morgondagens match mot Balrog. Lite special teams med andra ord. Efter det var det duschen som gällde sen hade jag pappas bil jag skulle köra hem. Skönt och slippa ta bussen. Väl hemma bjöds det på mammas kycklinggryta med ris , mumma för magen kan jag säga!
Lite snick snack med Camilla, det gamla vanliga vad som hänt och lite skvaller typ :) Passade även på att klippa mitt hår en aning, var välbehövligt.

Drog oss två till Joakim och Andreéas nya lägenhet. Dock var hon inte hemma utan bara brodern min. Väldig fin, fast dom väl kanske inte hunnit kommit till rätta riktigt än. Satt och småsnackade i köket om a l l t. Väldigt trevligt vill jag säga! :)

Mycket mer än så har inte hunnits med idag.. Om en halvtimme börjar Melodifestivalen och det är ju ett måste att se.

// J o s e f i n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0