Freedag :)

Fredag. Bara höra ordet fredag blir man glad!

Dagen har spenderats på ännu ett nytt dagis. Är inne på mitt 18 (!) :e ställe och avdelning.. Det är som att komma första aretsdagen på sitt nya jobb.. Nya människor, nya namn, rutiner m.m Och det där med namn.. Det fullkomligt snurrar med namn i mitt huvud.. Tänker er att varje avdelning har ca 20 barn och gånga det med 18, så blir det 360 namn, lägg därtill personalen som är ca 4 stycken per avdelning.. Snurrig är bara mitt förnamn.

Och så tycker förldrarna att man ska hålla koll på vems deras barn är.. Hallå jag är väl ändå mänsklig ? Som en kommentar som denna "Var är stumpan hän då?" Hur tusan ska jag kunna veta vem deras barn är? Namge barnet "stumpan" gör ju knappast saken bättre liksom! Jag som knappt håller koll på vad dom heter på riktigt.

Slutdiskuterat.

Kvällen kommer spenderats hemma hos Jessica med lite träning på våra moves och lite inspiration av det, genom att se på Let`s Dance. Trevlans Trevlans!

Match i morgon. Endre vs Engelholm 13.00. Behöver jag säga mer än att VA DÄR! Behöver allt stöd vi kan få.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0