$$$$

Har varit en sväng på stan idag å kollat in bokrean. Fanns inte mycket att ha, eller så blir man kanske omedvetet lite snål å tycker allt är skit när man ligger efter med en sisådär 6000 kr.. hm. men vad vet jag!?

Dock känns det som jag har "tjänat" 700 kronor idag, då jag trodde att jag skulle behöva köpa nytt virusprogram, men kunde istället ladda ner ett helt GRATIS! gratis är gott, och det blir nog en sväng på stan imorgon igen för att spendera mina "nyvunna" pengar!

Eftersom jag har råkat radera all musik från min data får jag nu sitta å lyssna på Leona Lewis- Run i repeat. Visst, den är bra, men kanske itne sååå bra!

Riktigt rolig träning igår faktiskt.. Trots att det var intervaller innan. Funderar på att byta till "felvinklat"... NOT!

Satt och käkade en semla igår medans några sportstjärnor sprang beep-testet. MYCKET roande! Nästan så att jag kände för att bli tränare bara för att få se på när andra plågas. Härlig känsla faktiskt!

Haj haj så länge!

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0