Det är inte lätt när det är svårt !

Börjar med denna.. Nathalie fyller hela 6 år idag visst! Erika du har så rätt så.. ;) Mamma sa det också, men usch tiden flyger bara förbi nu.. Var rätt säker på att det var 5 men såå fel jag hade. Får skylla på att jag börjar bli gammal och senil !

Fritids idag med. Har nog spelat "Råttfällan" sisådär 53220934 gånger.. Lagom roligt efter ett tag kan jag säga..

I morgon är det fredag och det gillar vi!! Skall dock ha stängning på fritids, men efter det ska jag och Jenny på middag hos Sabbe & Ewa (dock med Ewas frånvaro) så det ska bli skoj! Alltid kul att bli bortbjuden hos andra :) Ska bara hitta något att ta med.. Jenny ska inhandla något till dom och är tydligen jag som fått på mig ansvaret att komma på något då det är Jenny som skall handla.. ja ja något ska jag nog hitta på . .

Pappa ringde innan jag skulle iväg idag, och då brast det verkligen för mig.. Pratade om allt som händer och hur trött jag var på att göra samma saker dag ut och dag in. Men var jäkligt skönt att få prata ur sitt aggresiva man bär på.
När jag kommer från jobbet och sätter på datan har jag fått ett mail av pappa. Och DÅ brast det rejält kan jag säga. Grät som jag inte gjort på väldigt länge. Mailet kommer jag spara i all evighet och titta på när man har det lite jobbigt.
DET VÄRMDE!!!



Göran in action när han testar rullstols innebandy. Coolt !


//Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0