Borta bra men hemma bäst

Roadtripen upp till Norrland är nu slut, och är nu ä n t l i g e n hemma. Fick med oss en pinne som visserligen stämde med vår poängbudget, men fan vi skulle haft 3 mot Ö-vik ! Och en period till mot IKSU och vet i fan om vi inte vunnit då. MEN bara att gilla läget och kriget kring strecket fortsätter.

GRATTIS GRATTIS GRATTIS HANSA TILL KVALPLATSEN !!!

Är sjukt trött och funderar mig på en tuplur. Jag menar gå upp 5.20 för sedan åka buss och sedan landa i Visby runt 8 tiden är inte mänskligt. Inte mäsnkligt för mig i alla fall.

Jag har blivit utmanad av  Evelina.


 Regler för utmaningen är:
*Gå in i mappen "mina bilder"
*Gå till den sjätte mappen & välj den sjätte bilden i den aktuella mappen
*Lägg upp bilden på bloggen & skriv något om bilden
*Utmana sex personer




Hanna , Julia & Jag i bilen på väg till klasslägret vi hade på Fårö nån sommar sedan .. sjukt kul läger !!


Ikväll ska jag och Jenny till Alex & Emelie och besöka deras nya lya :) Planerades egentligen skridskor idag på eftermiddagen men mamma tycktes inte vilja svara på mina samtal igår (orsaken kan vara att hpn jobbade men ändå ?! ;) 

När jag kom hem i morse var mitt rum lite städat men upphänga och vikta kläder och nybäddad säng men en söt nalle som höll i ett hjärta och pengar och med en lapp framför sig där det stod "Jag älskar dig , pappa " Tusen tack!!! Det förgyllde min dag defenitivt !

Som sagt var jag sjukt trött. God natt!


// Josefin

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

synd att ni förlorade mot iksu, verkar ha varit en väldigt jämn match!! skoj att du bloggar :) följer dig hela tiden ska du veta! Saknar dig firren! Trivs du bra med livet, gotland & allt? STOR KRAM!

2009-02-16 @ 11:11:04
URL: http://lamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0