Borde jag vara rädd ?

Fredag den 13:onde . . Egentligen är det bara ett datum kan man tycka, men vissa har ju inprintat i sitt huvud att något hemskt ska hända.. Själv tror jag vl egentligen inte allt för mycket på det, men brukar alltid hända något för mig.. Mest jag som är en klant och har otur men i alla fall ! ;)

Den som lever får se !

Trååk. Inget jobb idag, men kanske lika bra det då vi ska åka iväg idag.. Skönt att slappa runt lite här hemma.. Jenny är duktig och pluggar sitt sista prov på kursen och jag, jo jag gör inte så mycket.. Ska packa det sista och sen läsa lite i min bok som jag snart läst ut.. Snabbis till affären för lite nödproviant i den långa bussresan är ett måste också.

Hansa har en väldigt viktig match i helgen, LYCKA TILL nu tjejer!

Till David . . Hur kunde vi glömma J ?? En av de viktigaste och så glömmer vi han ! Haha ;) Fy skäms på oss!!



Vill. Ska. Bara måste. IGEN !!

// Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0