3 februari. Del 3. Sista delen.

Denna dag har varit allt annat än en bra dag. Man skulle kunna säga VÄRDELÖS utan att överdriva.

Börjar med att när jag ska dra mig iväg till "jobbet" som jag inser att jag har punka. Snäll som Jenny är får jag i alla fall låna hennes cykel så jag hann i tid. Har ingen cykel till träningen och bilen har inte startat sedan november, så får jogga till träningen, sisådär l a g o m kul..
Träningen i sig gick skit. För min del alltså såklart. Drar till Camilla för att låna hennes cykel som jag måste ha till jobbet resten av veckan. Cyklar en bit och bakhjulet har noll luft. Får gå hela vägen från Södervärn till Öster (Ja det kändes som 5 mil minst då) och pumpa cykeln på Öster. Pust äntligen hemma.. Jaa vad glad man är och hoppa i duschen då.

Ute i duschen lägger jag mig ner i soffan för att se sporten. Han se 3 sekunder sen var den slut. Just idag älskar jag mitt liv mer än någon annan. Något som kan muntra upp mig ?? Tvivlar starkt på det just nu.

//Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0