Jubileum!

hej å grattis till oss!

idag fyller vi 200 inlägg! å det firar vi med ett gemensamt inlägg.. ja ni hörde rätt GEMENSAMT!! å vid självaste tangentbordet sitter den förlorade själen..Jenny såklart!

vi har också lyxat till det med att pimpa upp bloggen lite. Jenny ville såklart ha lite mer rosa, men Josefin försökte neutralisera det hela lite.. så det blev lite av en kompromiss kan man säga..


Dagen har vi firat med chokladbollar från ÖB, lion chokladbitar från desamma samt lite fettbränning med käraste Eugene! 

Å som vi gav honom böner!



Josefins Outfit för dagens Gospel-träning!


Redo för att möta Eugene!

Allt började i ett rasande tempo och efteråt tackade man herren för ett härligt aerobicspass! blir ni motiverade av oss så kolla in Eugene på youtube å börja träna ni också!

Jag själv kände mig grymt nöjd över min kordinationsförmåga som jag trodde jag hade tappat när jag var på mitt för första gången försökte mig på ett aerobicspass.. den gången då jag å Fritte smög ut genom bakdörren.. men I´m back and I'm bad som Jossan skulle sagt! :)

Milla å Malin smög förbi förut å hämtade tätlsängen som stått här i en evighet.. undra hur det såg ut med två människor bärandes på en säng mitt i natten genom stan, med snö å helvete.. hade ju kanske varit lättare att transportera den i en bil.. men men , varför vara smidig. vi fick oss ett gott skratt i alla fall. :) nu väntar vi på att hyllan ska vandra genom stan..

Nu ska det vilda firandet av bloggen fortsättas! skumpan e kall å gästerna väntar!!

ses om 200 inlägg igen.. Josefin, du får jobba på!!

"Give us Praises"  citat Paul Eugene

JossanOjenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0