SOL!!!

Har vart en fantastik soldag! Suttit ute å solat i bara t-shirt och med leggingsen uppvikta! :) VÅÅÅR!! Tjoho!

Har vart hos Frida så vi har gjort färdigt Emelies present! Blev till och med riktigt nöjd! :) skitbra!
Imorgon vankas bakdag, jag å Fritte ska få ihop 3 olika sortes bakverk.. Får se hur den saken slutar.. :S

Har också handlat en sväng på Kupan, finns mycket att fynda... :) speciellt nu när jag fått tillbaka över 7000 på skatten finns möjlighet till ett återbesök innan veckan är slut...

Nadja, ska kollla om han har en "vän", mycket möjligt, men dom kan ha gått åt.. En sån kille är sällan ensam, så risken att dom är lediga är nog inte så stor. Annars kanske vi kan dela, jag är inte så noga.

Jag, Frida å Jonas spelade lite fotboll idag ute.. Fett varmt är d å fett svettigt blev d också! Våååår!!

Lööve Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0