smällar man få ta! skoooooj

hrmm jag mitt yxskaft missade just att spara inlägget som skrevs igår natt , men var ändå sparat i utkast , så enjoy!


Varför sitter jag här nu? Det kan man fan undra. Jag är trött som fan och borde sova. Meeeen måste säga att gårdagen var sjukt kul och jävligt oklara saker hände.
Skulle varit ett glatt gäng på 5 pers hemma hos oss i stan igår .Eeeh kan säga att det inte direkt var 5 pers någon timme senare.. dubblera det några gånger så har du antalet i lyan! Fett nice blev det i alla fall :)

Baptisten , spymadrassen och spaghetti förgyllde min kväll avsevärt!

Bilder återkommer senare. Känsliga tittare varnas i förväg!

Goood natt! jOSEFIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0