Lovely friday !

Nu när Jenny fullkomligt tagit  över (?) bloggen (mee like!) så har jag kommit lite i skymundan, men vad gör det? Gör inget vett om dagarna ändå = inget att skriva om.

Denna vecka har dock spendereas x antal timmar på ett av Tjelvars fritidshem , närmare Domherren om det skulle säga någon nåt. Nej tänkte väl det. Riktigt skoj! Lira bandy ute i solen, kört en och annan omgång hockeyspel, målat påskkort och få lön för besväret . Josefin gillar detta!

Nu tackar vi dock för att det är helg och kan väl inte undgå någon (bara att kolla alla fb statusar) att det äntligen är VÅÅÅÅR!! Underbart är bara förnamnet!
Har ju fått lyxen att jobba mycket utomhus denna vecka, och även helgen skall tillbringas utomhus. DOCK DOCK DOCK inte som jag hade tänkt mig. Hade tänkt mig en riktigt soft helg och sitta ute på balkongen och bara njuuta och läsa en bok och lyssna på musik. Nejnejnej tycker mamma. Här ska arbetas! I trädgården i form av att hugga/klyva/bära in ved. HELA HELGEN! woohoo!

I helgen skall även storebror firas. Fyller ju stort. Om man nu tycker 24 är stort. Nej inte speciellt. Vill bara att jag skall firas snart. För jag fyller ju stort. På riktigt. Men innan det skall det firas soommar som jag knappt kan vänta till . lovelovelove!



Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0