Liket? Kräftan? Pepparkakan?

Det blev som jag ville ! Solen gassade på som bara den i Burgsvik denna helg, eller ja åtminstonde i går. Solstolen plockades fram , men dock med kläderna på, mest för att inte blända folket som kom o gick igår hemma hos oss. Så tänkte fixa en nice snygg solbränna i ansiktet i stället. Hoppet om att bli brun som en pepparkaka sprack i tre delar direkt. Hej kräfta!
Okej riktigt så farligt är det inte, men blev en snygg blandning av lik/kräfta. Och det är inte fy skam det heller! Pepparkakan får vänta ett tag till ...

-----


Gårdagskvällen blev mycket lyckad! Från att skulle haft en lugn hemmakväll med pappsen med lite kyckling och tv tittande, så blev det istället en icke lugn kväll med inget av det tänkta. Grillspett & fest!
Drog oss vid 3 snåret till Carina & Johan som satt i bersån med trevligt sällskap och avnjöt några kalla. Jag och pappa ville inte vara sämre. Grillen tändes på senare mot kvällen och folket utökades i stor mängd.

Så stället blev nu en fest och musiken dånade i hela Burgsvik och guitar hero spelades varmt. Precis som det ska vara!
Vi den lite yngre generationen (pappa stannade kvar!) drog oss senare vidare till B där de resterande i Burgsvik var.typ.

Orka skriva mer ingående , mer än att det var en jävligt rolig kväll som avslöts måhända lite sent , med tanke på att Joakim skulle firas idag på morgonen .. :S

Gårdagens oklara , vem fans solglasögon & halsduk råkade jag ta med mig hem ?! sjukt oklart.

Nu ska jag fortsätta sova. Ingen höjdare att slocka framför datan. goood natt!




Dagen till ära Joakim. grattisgrattisgrattis!

/// Josefin




Kommentarer
Postat av: elin

hahaha vet ni vad jag upptäckte!! på er profilbild så är min faster i bakgrunden. det är hon som är till höger där:P fan va coolt:D:D

2009-04-07 @ 22:10:48
Postat av: elin

hahaha vet ni vad jag upptäckte?! på er profilbild så är min faster med. det är hon där till höger:P fan va coolt:D:D

2009-04-07 @ 22:17:38
Postat av: Jossan

HAHA ja just det ! har den på facebook med ju, och då syns hon bättre! linslusar är ni allihopa, allihopa, allihopa!

2009-04-07 @ 22:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0