Hela året så här, och man skulle varit lycklig jämnt!

Det är så sjukt vad livet är så jävla mycket bättre bara på grund av lite sol!! Bara att instämma med rubriken helt enkelt.

.....

Jaha o vad har hänt sedan sist ? Det har jobbats lite grann , grillning hos M&M med lite fotboll därtill , firandes av Camilla med släkten , sett fotbollsmatch med Annéa & Jennie, ett krogbesök , avslutning med alla i Endre förening och är nu några fräknar rikare om nu någon skulle vilja veta det. Nej precis , ingen bryr sig.

Nej nu när dagarna ser ut som dom gör finns ingen anledning att sitta vid datan , men skall se till att jag upptaterar så ofta jag kan, så ni vet att jag lever (måste ju ställa upp för ni 3 som läser liksom..)

I`ll be back! Josefin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen! :)



Haha, men eller huuur!! Vi hade ju verkligen material för att gå långt långt långt. Vafan, innebandyn gick ju ändå åt pipsvängen, så vi borde ha kört på med fotbollen! ;) (även fast jag ännu hoppas på att vi en vacker dag kommer återförenas & vinna SM-guldet). Hehe.



Ja, då hade vi ju haft försäsongen med fotbollen i trean, & sedan kunnat satsa hårt med innebandyn mot hööögre divisioner!



Klart det finns! Tror du att du har stor chans att få spela nästa år?



Ja, men det förstår jag verkligen. Är det hopplöst att få jobb nu eller? Så tråkigt att det inte finns något på gotland alltså.



Hahaa, bra där !:) Kommer verkligen bli skönt att få komma HEM. Saknar allt & alla hela tiden. (det där med att först nu förstå, stämmer verkligen helt & hållet. Innan hatade jag gotland) ;)



Jag vet faktiskt inte. Är väldigt splittrad. Först & främst får ja se hur många som blir kvar i truppen. Tror att de är många som går nu, så det känns tråkigt. Trivs som tusan i laget! Men innebandyn kommer jag inte ge upp hoppet om. Så på ett eller annat sätt kommer jag iaf köra innebandy även nästa säsong. Nu är det fotbollen som gäller. Ska försöka ta mig en plats i ett div.3 lag som jag har hittat nu! :) De är jätteduktiga & satsar hårt mot division 2. Så det ska bli sjukt skoj!



Haha, puss & kram & PEKIS! :)



ps. hur går det för jenny med snabbskrivtestet? har hon slagit mig än?! ;)

2009-04-27 @ 08:43:53
URL: http://lamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0