Fegisfågel ..

Vi börjar lite glatt med att GRATULERA CAMILLA TILL KÖRKORTET!!! Shit vad man själv minns känslan att få körkortet! ohhhh! Hon kom hit efter uppkörningen , och Jenny var inte sen att fråga om inte hon skulle köra sin premiärtur med hennes bil.
 
Körde ner mot Glassmagasinet där jag bjöd henne på en välförtjänt glass. Jag själv valde polka & daim (är för feg för att testa andra) men när glassen sträcks fram och det visas VIOL och daim så är jag än en gång för feg för att säga ifrån. Så tacktack för glassen , och så fick jag testa något nytt. Dock utan min vilja. Vet i alla fall vad jag inte ska välja nästa gång ..

Carina ringde o gratta och visade sig vara i staden också, så joinade oss på Glassmagasinet. Jag och Jenny har ju så hemskt mycket för oss nu på dagarna, så slöt med en heldag (och då menar jag HELDAG) på stan med Carina.

Hon fyndade en hel del medans jag och Jenny slet med att hålla fingrarna i styr. Meeen... det går ju inte när man gått en heldag.. så på Clas Ohlsson brast det. Jenny köpte 4 kaffemuggar och jag ett tidtagarur. Kan dock medge att det var en bra affär av oss båda. Sen blev det även en ljusprydnadgrej från Farbror Fynd. Endast 10 kr dock . Bra köp!

Men nu ska det hållas lite i pengarna kan jag lova! Med dom senaste köpen och precis betalat skulderna till mamma, till Jenny och till hyran så har jag nog inget annat val. Kanske ska tänka om angående min Stockholms resa nu i Maj .? näääää! :)

Nu ska jag inviga mitt nyinköpta köp till tidtagarur och bege mig ut mot p18!



Josefin


Kommentarer
Postat av: Anonym

HeeeJ! Hur ar allt hemme pa ojn? Jo, jag har det ratt bra,missar tyvarr gotlandssommaren eftersom jag troligtvis kommer hem i aug. Allt rullar pa, har snart vart har tre fjardedelar av aret, helt sjukt hur fort tiden gar. Hur gar det med innebandyn? Fatt spela nat? Hur ser framtidsplanerna ut, blir det en sasong till?

Ha d topp!

2009-05-02 @ 00:00:03
URL: http://ronstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0