Får nöja mig framför tv:n istället ..

Strak kommer Louise & Joss hit. Vankas ju som alla vet SM finalerna i Innebandy idag! Halva familjen är uppe och ser, men jag själv nöjer mig framför tv:n istället.. Ska ju dit så småningom ändå, så funkar med dumburken tills dess ;)

Fredagen igår var av det lugna slagen för mig. Jobbade hela dagen visserligen och sprang en runda på P18 , men sen var det raka vägen hem för lite tvmys (med mig själv visserligen) där skafferiet hade att erbjuda lite blåbärssoppa kokandes på spis och popcorn! Det var gott det!

Idag blir det som sagt Innebandy, samt har Karin fyllt 20 år så en liten fest på det! Tackar man aldrig nej til! Lite god mat innan det, och kvällen lär bli bra!



   


Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0