En shopaholics bekännelser ...

...Aj aj säger plånboken. brabra säger garderoben! Idag har jag blivit 3  par skor och två klänningar rikare. Bra att någon blir rik på det i alla fall, för man själv blev fattig på köpet. Inte likt Josefin att fynda sådant på en o samma dag, men allt var ju bara menat för mig liksom, så jag menar, då är det bara och slå till!

----

Jag och Jenny drog till Vänge skola på formiddagen för lite idrottsfritids. Körde lite svanslek och bollekar och ja jesus vad barn kan ha energi!! Trodde jag  varit med och mycket i mina dagar , men det här tog nästan priset. Vet inte om dom skall vara stolta pristagare eller inte.. ..

Solen har vl lyst lite i det skymda idag tyvärr.. Nu när man inte jobbat så är det klart som fan den inte vill skina strålande .. Därav lite shopping istället! Kanske vart bra om solen hade strålat idag om jag tänker efter...

 catfight.


Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0