Desperate Housewifes x 3!

Yeah , dubbelavsnitt av DH , me like! Något att göra denna kväll med andra ord , då man är helt ensam för Jenny är som bekant i Burgsvik fram till torsdag .. Även smakat på lite av hur en desperat hemmafru har det. Lite i alla fall. Dammsugit mitt rum (som tydligen av Jenny var välbehövligt , haha) lagt i en maskin tvätt med täcken och lakan o dylikt.. luktade visst inte så gott efter i lördags .. inga namn nämda! ;) spaaaaghetti ...

----


Jobbat hela långa dagen som avslöts med en runda på P18 . Efter en långhelg med en del festande och en hel del påskgodis så är det dags att återgå till det normala igen. Bara att inse helt enkelt!
I morgon är det jobb från 7-13 , med andra ord hela eftermiddagen ledig. Bara att höra av sig gott folk :)

Falun.Falun.Falun! Vilken skräll!! Slå ut IKSU sådär bara och komma i sin första SM final. Meen det var med minsta ynka marginal! Tur att jag inte valde att åka upp och se finalerna , pest eller kolera om vem man vill ska vinna. Nej jag e inte bitter!!

Mitt första Globen besök får därmed vänta ännu längre. Men vill att första besöket skall vara minnesvärt och speciellt - jag skall själv vara en del av det! Den som lever får se...








På återseende!

J o s e f i n


Kommentarer
Postat av: ANONYM (gissa vem)

Du kände inte att resten av lägenheten också skulle få träffa på "snabeldraken" kanske?? du e inte mycket till hemmafru du inte..

2009-04-14 @ 22:34:08
Postat av: CAMILLA

ÖJ! MINA KNÄSTRUMPR; LÄMNA TIILBAKA! tjuv

2009-04-15 @ 10:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0