Chilldill i Almedalen :)

Efter gårdagens jobb som slöt kl 13 , så drog jag med mig Annéa till Almedalen där vi satt på en filt och njöt av det underbara vädret och satt & snacka om allt . Himla trevligt och varmt , som snart skall göras om!

Inget jobb idag , jag byter partner till Ulrika och skall senare bege mig ner till Almedalen. Har ju ingen plats att sitta i här hemma i solen här i Visby, så måste därför transportera mig. Och då är Almedalen en perfekt plats , och nära till Glassmagasinet dessutom! Med risk för mitt andra besök där för i år .. :)



Josefin

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad underbart! :) hälsa almendalen från miiig

hur är det med fisken?

2009-04-16 @ 10:57:58
URL: http://lamu.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar till jossan;



Det låter suveränt det.



Ah, lyckostar med fint väder då. Ja, sommar vill vi ha! Här i Norge är det bra, bortsett från det halvdassiga vädret. Men jag hoppas på en rejäl uppryckning snarast.



Jaa, äntligen tog jag mig i kragen. Har väntat allt för länge alltså. Ja, men eller hur! Man blir så nostalgisk när man tänker tillbaka på de där tiderna. Hansa/Hoburg, finns det något bättre liksom? Det året vi vann serien överlägset. Ujjujj. & du fintade dig runt på vänsterkanten. Vilka tider!! Hur ser det ut för dig i sommar då, blir det någon fotboll?





svar till jenny;



hahahaa, ja veeeet. så djävulskt frustrerande. det går ju bara inte att sluta!!

2009-04-16 @ 23:58:21
URL: http://lamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0