Back on track

Nyss hemkommen efter ett 9 timmars pass på kära Folkeryds. Allt är sig likt i princip , o känslan att bli bemött med dom varma famnarna och alla underbara gäster är sjukt härlig. Lite sådär obeskrivlig . Det stället lär bli jävligt svårt att lämna när det väl är dags. nångång i framtiden.

----

Påsk kan väl ingen undgått att det är nu. Vi gillar! ett steg närmare sommaren med andra ord!! Har sett en hel del söta påskkärringar & gubbar på jobbet. Hälften av de som kom var mina kusiner .. Är nog lite i det som folk säger .."du e fan släkt med alla!" jaja så det kan gå!

I morgon blir det i sedvanlig ordning på långfredagen påskmiddag med släkten hos Fammo och sen kan det nog även bli en sväng förbi Folkeryds , det också i sedvanlig ordning. Är nämligen spelning. Klubbat!

Hyfsat lugnt vart det på jobbet med. Är ju Äggsexa i Näs Bygdegård. Med andra ord är hela Storsudrets befolkning där. Och då menar jag i princip HELA. De var de vanliga gamla rävarna som givetvis satt där och även norgebaggarna som hyr Öja bygdegård varje sommar var där.
Fick precis samtal direkt ifrån Näs.. Var tydligen en jävla drag, typ 160 pers. Känner mig sisådär lagom fräsch med alla stank från mat och dylikt.. tror jag skippar det idag ..

Tack&Godnatt - Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0