The way you make me feel

Tidaholm helgen är över och kom hem med 4 av 4 vinster i bagaget vilket får klassas som bra. Mera orkar jag inte skriva, mer att boendet & maten var underbar! Inte ofta det bukar vara så då man är van med att sova på golv och äta pasta helgen lång. Men icke här nej!

Igår var det inställd träning då vi skulle lyssna på föräläsning i 2.45 timmar av en Bandykille om hur man ska lyckas i ett lag med mera, med mera. Var väl kanske inte det roligaste jag lysnnat på då det kan vara väldigt svårt att sitta still alltför länge.
Fotografering skulle även ske efter - enskilt & lagfoto. Men regnet stoppade det så får bli idag efter styrkan istället.

Dåligt väder idag. Men vad spelar det för roll när man ändå inte gör något klokt här hemma..? Suck, dubbelsuck.
Det enda jag vet att jag ska göra idag är att gå till polisen för att hämta ut en plånbok. Det tar ju cirka 20 minuter av hela dagen, resten då? Laddar hem lite musik av order av Jenny så tar völ en liten stund det med. Musikförslag någon??



Knock Knock, who`s there? ;)

//Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0