Storstädning.se

Nja okej riktigt storstädning har det väl kankse inte blivit idag men en liten smått utresning av kläder ur min garderob och alla mina papper som kollats igenom har det i alla fall blivit. Duktigt Josefin.

Åkte hem med 11 bussen från Visby i färd hemåt. Dagen flög frtam då jag gjorde det jag nämde ovan. Kvällen har tillbringats med mina underbara syskon :) Då det är inga päron i huset kan man göra precis vad vi vill! Men kommer bli en lugn helg här hemma verkar det som. Vi lagade tacos tillsammans och åt - gott!
Ibland har man lust att kasta ut syskonen och aldrig mera se dom, men innerst inne vet man att man aldrig menar det och att dom alltid finns där och älskar en. Camilla & jag fortsatte kvällen med att se lite tv och fick sig ett o annat skratt när vi såg Extra Extra.

....... En vecka kvar tills seriepremiär. wiiiee! ......

Funderar på att fortsätta min expedition storstädning i morgon. Funderar också på att hälsa på mina söta kusiner man inte träffat på ett tag. Ja vi får se vad dagen slutar hän i morgon helt enkelt. Lugn helg i alla fall av order av Mr tränare him self. Då har man tid till allt man inte hinner med annars. Men känns som jag hinner med allt då jag inte har något arbete på dagarna. Men men . . .


//Josefin #8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0