Göööööteborg!

Känner mig fortfarande inne i en bra period då humöret inte verkar vara annat än på topp! Träningsveckan har känns bra och nu är det inte långt kvar till seriepremiär ! Känns på något sätt m a g i s k t .

Morgonpromenaden igår kändes stärkande frisk i solskenet men ack detta skavsår jag fick!

----------

Båten idag mot Gööööteborg! Åh vad jag alltid velat åkt dit! Okej komme väl antagligen inte se så mycket av staden förutom hallen men ändå liksom. Och kan man inte annat göra än deras superhärliga dialekt? Love it!
Min favorit i idol (göteborgare såklart) Alexander, åkte tyvär ut igår :( Usch vad jag led med han!!

Dubbelmöte. Nu smäller det!

På återseende! //Josefin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag älskar Göteborg (a)

2008-09-26 @ 16:13:24
URL: http://smultronblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0