Ännu en dag i syskonens tecken

Även denna dag har tillbringats med mina syskon! Där det bland annats blev lite spelande spel med Joakim. Konstigare/skönare spel får man leta efter. Blev nämligen pappas gamla MAD-spel som dammades fram. (MAD är en konstig figur som man ofta kan läsa i serietidningar) Det är typ som monopol fast tvärtom då man ska bli av med sina pengar. Lite komplicerat med ändå så fasligt enkelt. hamnar på olika rutor och se vad som står där. Ett kort Joakim läste var att han skulle Sätta benen i kors, sätta händerna under rumpan och låta som en kyckling. Därav mister han 500 kronor. Jag hamnade på en ruta där det stod stå över ett kast eller gå 37 steg. Dum som man är knatar man iväg 37 steg och hamnade precis på samma ruta igen. . . men vi fick oss ett gott skratt i alla fall :)

Om en stund skall vi alla se Svensson Svensson är det tänkt. Jag bara älskar den serien! Fast måste erkänna att det var bättre förr då Max var liten - lätt skönast!

 Sveriges kanske skönaste familj . !


All kärlek ` Josefin

Kommentarer
Postat av: D.

Svensson Svensson, got to love it!!

2008-09-21 @ 01:17:30
URL: http://davidr.blogg.se/
Postat av: Hanna

Svensson svensson den bästa serien någonsin !! :D

2008-09-21 @ 14:19:18
URL: http://smultronblogg.webblogg.se/
Postat av: M.

Svensson Svensson är bäst! :) Nej din kommmentar va inte värdelös! Jag blir bara så arg på sånna där reklamkommentarer o sånt.. Det är bra med mig:) Hur e de med dig? går de bra i endre då? kram på dig <><-en ;)

2008-09-22 @ 13:19:10
URL: http://marikanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0