18 september



I förrgår var jag på stan med Hanna & Linnea :) Gick lite runt i affärer, men dock ögonhandlade vi bara.. Gjorde även mitt ärende hos polisen så nu är plånboken i trygga händer.

Igår var jag med Hanna hos vikariepoolen där jag blev inskriven & hoppas nu att bli ringd så man kan tjäna lite pengar! Drog till Fanny efter för vi skulle hämta lite grejer som blivit kvar där sedan studenten. Blev bjudna på fika och satt där o snackade om allt som hänt i sommar. Följde med henne till Elgiganten för köp av dator, men strula till sig jättemycket så blev inget den gången. Men trevligt var det i alla fall att återse lite old classmates !
Sen drog jag och Hanna till mig för att se film :)

//Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0