11 september - dagen vi alla minns.

Shit. Alla redan 7 år sedan World Trade Center inträffade. Kändes som det typ var förra året. . .

Finns inte så mycket att göra om dagarna.. Vet i tusan hur jag ska underhålla mig själv en hel dag tills träningen ikväll. I förrfgår var mamma här så det var trevligt :) Vi och Camilla åkte till ICA Maxi och handlade mat och lagade tillsammans och hade en trevlig stund tills Camilla stack på träning. Igår var Arvid på besök, även det mycket trevligt :) Pratade massa gamla minnen, så där fick man sig ett gott skratt allt!

¨¨¨
Någon som har ett tips på hur man kan underhålla sig själv om dagarna? Får försöka hitta mig någon ny hobby, vad nu det kan vara. . .

I morgon blir det morgonbåten i färd mot Tidaholm där helgen skall tillbringas. Träningsturnering står på schemat där vi möter Fröjered i första matchen, Vänersborg, Engelholm (seriekonkurrent) och även Kumla som man mötte för några år sen i 1:an :) ska bli skoj och möta dom igen! Två från laget kommer ju också från Kumla så kan tänka mig att dom tycker det är lite extra roligt också.

Nej nu ska jag nog gräva ner mig i soffan och läsa i min bok jag börjat med för ett tag sen!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Erika

Knock knock

-who's there?

boo

-boo who?

It's nothing to cry about....

tankte direkt pa er nar Anson drog denna. den ar inte sa kul o lasa, men nar man sager den hogt fattar man... :)

2008-09-15 @ 21:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0