Yeah

Snart dags att sticka iväg på träning så hinner inte skriva så mycket..

Jane ringde i morse och frågade bland annat om min lönepapper och sade också att jag skulle jobba på dagiset Draken igen den 5-6 november :) Det var typ någon konferans eller nåt så behövde någon extra som kunde jobba. Dom hade varit supernöjda med mig så ville ha tillbaka mig ! Inte varje dag man hör något sånt så det förgyllde min dag :)

Varit på IBC med Sabbe & Malin och lattjat lite. Gick även en promenad i regnet. Rätt skönt faktiskt förutom att jag blev dygnsur i mina skor . . jaja . .

Åh jag blir irriterad!! Har nästan sett klart hela OC men så kan jag inte ladda ner avsnitt 13 på sista säsongen, säsong 4. ÅH VAD SUR JAG BLIR!!! Vill ju se när det är så lite kvar!!!! Jag vill!! Någon som har ? :)

Dags att dra på sig träningskläderna !

See you !   // J o s e f i n


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jossan, nu får du uppdatera lite här :) Följer din blogg flitigt, men vill veta vad du har för dig om dagarna!! Hoppas allt är bra & att det går bra för dig med alling!! Ta hand om dig kompis, KRAM!

2008-10-18 @ 09:08:35
URL: http://lamu.blogg.se/
Postat av: jeili

det var ett tag sedan jag var här. går det bra?

2008-10-18 @ 21:41:11
URL: http://jeili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0