Maybe. Maybe not.

Efter en lång dag är man änligen hemma i lugnet. Och då är det inte långt kvar tills man ska lägga sig på kudden igen. Dagen började tidigt då jag skulle vara 8.00 i Väskinde (jag med mitt goda lokalsinne tog med mig Jenny på en tripp didt så jag visste vägen exakt tills idag.) Kom likförbannat en kvart tidig i morse, men bättre dedt kanske än en kvart fösent. Avdelningen Granen stod på tur och det var trevligt att vara där. 8-16 var ett tag sen man jobbade så det var skönt med en heldag med jobb. 
Inte långt efter jag kommit hem var det dags att sticka iväg till Högskolan & föreläsning där. Lite vad man kan göra där och så vidare . . Direkt efter det blev det träning och nu sitter jag här !

 I morgon blir det Bläckfisken igen 9-15. härligt !

Matcher i helgen. Dalen & KAIS Mora. MIn faster fyller 30 år på det heöa och har fest i bygdegården hemma i Burgsvik. Skall självklart gå och umgås lite med släkten och så men kommer bli völdigt jobbigt att köra bil dagen efter jättetidigt då vi ska samlas tidigt.. Men men det kan vara värt det då jag inte vart Hemma på ett tag nu!

God natt !

// J o s e f i n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0