Jobb :)

YEAH! Har äntligen jobbat idag på väldigt länge känns det som. Har varit arbetslös alldeles för länge för min del. så 06.52 ringde Jane från Vikariepoolen och sa att det behövdes vikarie på dagiset Draken i Dalhem. sade JA direkt och ringde till dem och sedan var jag vips där klockan halv 9 då jag skulle jobba.

Lärarna var jättetrevliga och allt har rullat på jättebra ! Barnen är hur söta som helst (ålder 1-5). Märktes snabbt att barnasinnet knappast är borta. Leka är typ det enda jag gjort idag.

Jobba i morgon med där :)


På återseende !  //  Josefin

Kommentarer
Postat av: Camilla

har inte orkat svara på sitt sms. Men va kul att du iaf får jobba lite! Imorgon ska jag till doktorn och kolla upp varför jag är sjuk hela tiden. kommer du i helgen? ha det bra, hej!

2008-10-01 @ 20:12:39
Postat av: M.

grattis :)

2008-10-02 @ 15:52:14
URL: http://marikanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0