A promise.

Nu är jag här igen och skall väl förhoppningsvis göra ett litet längre inlägg. Men långa inlägg är inte riktigt min grej så får väl jobba på det helt enkelt !

Vet inte riktigt vad jag ska börja men vi börjar med det roligaste. Hemmapremiären är avklarad och tyvärr får man vl säga lyckades vi bara ta med oss 1 pinne av två matcher. IKSU blev som väntat tufft, men måste säga att vi hade mycket av matchen! Blev tråkigt nog förlust med 6-7..
Nästa match var mot Ö-vik där det oturligt blev 4-4. En match vi skulle ha vinnit men som det inte blev.. Orkar inte göra värsta matchanalysen så fär räcka så här.. Men Elitseriedebuten är nu gjord för min del! :)

Hör & häpna jobbade jag HELA veckan förra veckan. 4 dagar på fritiset Pilen på Lyckåkerskolan & 1 dag på dagiset Bläckfisken i Tjelvarskolan. GÖTT!! Och kul var det också! Speciellt på fritiset, jag njöt av att vara där och vill verkligen tillbaka!
Nu i veckan vet jag att det tisdag & torsdag blir Bläckfisken igen och onsdag blir det dagis i Väskinde! Hjälp jag med mitt dåliga lokalsinne! Men ska ringa i morgon så det ska nog ordna sig .

Min säng har gått sönder! Ett ben har brakat . . Var trasigt långt innan men nu är det så gått som av. Så just nu tillbringar jag nätterna i en tältsäng i mitt rum. Mysigt värre... Not !

I lördags efter matchen var det tänkt med skräckfilmdags för Jenny mig och Jessica. Hade tagt fram masor av täcken och kuddar som vi borrat in oss, och släckt alla lampor med lite tända ljus endast.  och hade lite filmer och även hyrt en. Ja vad ska man säga.. FLOPP! Tog för det första 100 år innan vi hade hittat en bra film på Videomix, och när vi väl hitta en som tycktes passa så hackar den! Såg väl sisådär 20 minuter innan vi inte orkade längre med det.. Satte på en annan. Såg väl också ca 20 minuter då vi alla 3 var helt enade om att byta  - inte läskig för 5 öre och riktigt kass! Satte på den andra i hopp om att dedn skulle funka och det gjorde de nu. Var väl helt okej och vi alla blev lite rädda några gånger. Efter att ha sett klart den filmen var vi alla så trötta så vi orkade inte se mera.. Men var väldigt trevligt ändå trots filmproblem :)

Jag lovar på en bättre uppdatering men nu får det räcka för den här gången !


// J o s e f i n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0