You are my idol

Sitter och softar i soffan här hemma med Jenny och tittar lite idol.. Bara jag som tycker det blir sämre för varje år..? Fast likförbannat ser man på det varje gång och diggar det .

Jävla pissväder har det varit idag! Måttligt roande att jobba idag, när ca 95% består av att vara utomhus. Tack gode gud att mina vantar äntligen är lagade! Dock en vecka försent nu när man nästan fått köldskador.

Gud vad jag vill spela i morgon!! Denna vecka har gått jäkligt bra både för mig & hela laget! Det ska banne mig Rönnby få känna av direkt från start! Men missar som sagt matchen :(

Sorg.



Utan ert stöd vet jag inte vad jag skulle tagit veckan. Ni vet vilka ni är.. Puss på er.

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0