When I kissed the teacher . .


Jobbade som lekisfröken i fredags dåra. Dock inte själv utan med en annan lärare som tur var. Satan i gatan vad jag längtar  tillbaka till min bandom! Åldersnoja ?? JA! Mindre än en vecka kvar till stora (?) 19-årsdagen och fan vad jag känner mig gammal! Hu & blä på det.

Utgång igår. Mycket trevligt! Inte så mycket folk ute till en början men sen kom det fler och fler vilket var trevligt ! Skulle nästan  velat vara där ikväll med med tanke på att spray spelar och löning, men hallå det är fest i Burgsvik och det går ju bara inte att missa ;)

Jag och Jenny såg häromdagen filmen Saw (ettan). Har hörts så mycket om dom men aldrig sett dom så var väl på tiden att ta tag i dom filmerna. Finns ju trots allt 5 stycken vad jag förstod. . Såg den sent på kvällen och jenny var minst sagt lite skärrad haha. Fick en till en klockren (enligt mig själv) kommentar när Jenny skulle gå och lägga sig. Saw gott! Okej antagligen bara jag som skrattar för mig själv nu ,  ,

Nu ska jag äta lite mat och sen gå cykla ner till kusinerna och hälsa på dom, för var ett tag sen sist och sen är det väl lägligt att börja göra sig i ordning skulle jag tro :)



/ Josefin


Kommentarer
Postat av: Linnea

hej Grattis Jossan skriver idag for att klockan ar mer i Sverige nu sa i sakerhetsskull :) Grattis och hoppas du far ne fin dag kramar Linnea fran Usa

2008-12-04 @ 19:13:18
URL: http://misslinnea89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0