Bajs.

Hade skrivit ett jättelångt (för att vara jag) inlägg men datan hakade sig så det förvsann :(  Får se hur långt jag orkar skriva nu..

Känns så skönt att vara där man trivs som bäst - hemma i Burgsvik! Var en evighet sen sist om man inte räknar med blixtvisiten förra lördagen.. Och på tal om det.. Carina fyllde ju 30 och släkt & vänner var bjudna på fest i bygdegården. Var väldigt väldigt trevligt där det dansades och sjöngs för fulla muggar. Tiden bara rann iväg och helt plötsligt var klockan 4 på morgonkvisten och kände med mitt sunda förnuft att det kanske är dags att pallra sig hemåt.. Kan avslöja att jag långt ifrån var sista att gå från festen då jag dock var bland de sista som vanligt.. Hörde på ryktes vägar att den höll igång till kl 8 på morgonen.. Jag är inte ett dugg förvånad!

Jobbat på fritis hela veckan. Mycket Kallaha spelande har det blivit. Börjar bli riktigt bra nu faktiskt! Så har det även varit Halloween fest där. Alla barnen var utklädda medans deras föräldrar kom på Drop-in fika - mycket trevligt!

Igår var det lagfest ! Jag & Jenny drog till Jessica lite innan för lite FÖREförfest. Sjäng lite och spelade lite guitar Hero. Det spelet är så grymt kul! Enda gången man känner sig som en riktig Rockstar !
Vidare till Löken & Julia där resterande lag var på plats. Lite kortspel och en jädra massa sång (med vedpinnar som mick..) och sen bar som vanligt vidare till Hamnplan. Eller i alla fall för oss yngre som inte riktigt har åldern inne för Munken. Men snart så! Om jag bara kunde fylla 19 först . . . ;) Tack för igår!

Så hela dagen har jag varit här och för säkerhetsskull åker jag tillbaka in till Visby i kväll för man vet aldrig om Jane skulle ringa om jobb, och då måste man vara beredd!


 

Var ju bara tvungen att ta massa kort på Halloween festen! Anna var utklädd till Pumpa vilket helt klart var min favorit !


// J o s e f i n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0