Du var så fin morfar

Det var det sorgligaste jag någonsin upplevt, men om än det finaste. Att se dig en sista gång och få ta ett sista farväl. Du såg ut precis som du sov, med din keps och dina glasögon, din röda tröja som du jämnt hade, dina lite slitna jeans och dina tofflor. Inte att förglömma snusdosan som låg bredvid dig och en wiskeyflaska. Då vet jag att du kommer ha det bra. Älskar dig <3

Vad hände?? Går inte att älta det i all framtid, nya matcher i helgen.

Bjöds även på lagfest (än en gång) hos Jullan & Löken. Börjar bli lite av en tradition. Liten lugn start men vips så var huset fullt av både herr & dam innebandyspelare då även IBK kom på besök. Mycket trevligt! Några tyckte vi skulle testa på Munken (jo tjena tänkte jag) men hokus pokus jag kom in utan att behöva visa leg, och kom in dessutom gratis! Kan det bli bättre?! Irrade omkring som en yr höna för så många små rum det fanns där att jag blev lite snurrig. Så höll mig för det mesta till det bästa dansgolvet :)

Många timmar senare var man, klockan halv 5 på morgonen, hemma i sin sköna säng och kunde somna gott!

Tack D.


 With love / Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0