Back at home .

Har varit en riktigt lång helg denna vecka (om man nu kan kalla det helg) Kom hem ungefär vid 3-tiden i eftermiddag och snabbt hem för här skulle ses på sista avsnittet av "Ensam mamma söker" Vi är ett gäng i laget som är upp över öronen kär i det programmet men det ville se inte funka när vi skulle se på en data i bussen.
Åh det var nästan så jag grät! Och så levde de lyckliga . . nja kanske inte riktigt men lite känsla av det fick man :)

Då när man ändå var inne i den romantiska feelingen så passade jag och Jenny se "The Notebook" Det var nästan så man fällde en liten tår där med - så bra! Jaha och när hittar kärleken hem till en själv ?

Erfaren hotellbesökare lär man väl egentligen aldrig bli i sitt liv. Och det har man visat upp på prov några gånger. Minns första bortamatchen i år. Bodde på Scandic i Göteborg då en i laget skulle sätta på tv:n. och jag skrek för fulla muggar Neej det kostar ju pengar!! Asgarv fick jag efter mig,. Det kostar visst inte alls att se lite tv.. oops..
Men om man får klaga lite på det goda.. Hotellfrukosten på scandic i Kungens Kurva - knappt godkänd! vart var all frukt bland annat?? Vilka problem man har ibland alltså . . ;)

/ Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0