Vill man vara fin ...

... får man lida pin ! Balfrisyren testades för första gången idag och det kändes bra så nu är det bara väntan som gäller. Klänningen sitter som den ska och skorna passar så lets rock! Jens ringde visserligen tidigare idag och sa att bilen var sönder för ena framhjulet hade gått av, men han hade ordnat en annan bil istället nu. Pus säger jag! Gå hela kotegen (stavning?) hade väl kanske inte varit det roligaste... L Ä N G T A R !!!!

Förutom att testa frisyren så har det inte hänt så mycket.. Försöker få tiden att gå liksom. Solen sken hela dagen så vart ute så gott som hela dan. Skall tydligen vara strålande solsken i morgon vilket låter toppen!

Shit nu är det verkligen inte långt kvar! hjälp alltså vad tiden har gått fort. Så ska man hitta jobb i höst men vart..? Måste ju vara i nära Visby och helst där eftersom alla träningar är i Visby.. Men vet ens inte vad jag vill jobba med? Blir ju samma jobb i sommar men ka ju inte jobba i Burgsvik i höst liksom.. ja ja orka bry sig om det nu när det finns massor av att tänka på nu! :D

image104

- Jag och bror min -


/Josefin


Kommentarer
Postat av: sarah

Vilken härlig bild! !! . :)
Ha en underbar kväll! Och så kanske jag kan tipsa om en tävling på min blogg där det ligger ett jätte fint armband värde 199;- i potten! :)

2008-05-31 @ 22:00:09
URL: http://sarahsglitter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0