Student 2008.

Student 2008. Hör på namnet, klingar rätt bra i mina öron om jag får säga det själv :D Snart så är det äntligen dags ! Och Balen är ännu närmare! men just nu är det mösspåtagning som är närmast att se framemot =)

Idag har det inte hänt så mycket spännande i skolan. Hade Historia prov om Andra Världskriget vilket var äldigt skönt att bli av med. har inga prov kvar i skolan vad jag vet vilket är så skönt! Fast någon inlämning har vi kvar..
Hade klassråd vilket allt gick om studenten såklart. Kom fram till en del och har nu betsämt bland annat utgångslåt m.m.

Ikväll är det styrka som gäller. Toppen att jag har träningsvärk efter step upen på individuella valen i måndags. Och lär knappast må bättre i kroppen i morgon haha.

Ledig i morgon från skolan. En trip till Almedalen hoppas jag på om solne skiner vill säga och sen ishockey på kvällen på tv. Sverige spelar ju kvartsfinal vilket inte går att missa! tack att matchen är på en normal tid och inte klockan 1 på natten som många matcher vart..


image91

Burgsvik


/Josefin

Kommentarer
Postat av: LinneaR

Tjenis! Nu har jag börjar blogga igen! Jag håller med, Student 2008 låter rätt bra. Vi ses!

2008-05-13 @ 20:55:37
URL: http://ronstrom.blogg.se
Postat av: jeili

Det låter härligt, du har en grym tid framför dig, se till att njuta! :) du får mig att sakna b-vik så mycke :) Snart är det KM oxå... :)

2008-05-14 @ 11:17:09
Postat av: jeili

KM.et kommer börja vid 13 i hemsehallen. Det kommer kosta runt 150 kr. med det är lite oklart ännu. Kram

2008-05-16 @ 10:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0