Mösspåtagning

Igår vankades det fest! Det var nämligen den årliga mösspåtagningen för alla studenter! otroligt att det är vi som är där i år, går inte att förstå! Kvällen började med att klassen samlades hemma hos Fanny för att påbörja förfestandet. Tog det lite lugnt början tänkte jag men den planen gick snabbt åt skogen. Drog till Almedalen till klockan 19 och själva mässpåtagningen tog väl typ ca 7 minuter eller nåt vilket jag trodde jag skulle ta längre tid. Men egentligen man tar på en mössa och sjunger studentsången.. Kan ju inte ta särskilt lång tid om man tänker efter..
Minglade runt bland alla blivande studenter och drog sedan vidare till Fanny igen där även A-klassen kom vilket var trevligt :D Drack lite mera och sedan begav vi oss alla glada i hatten till Lillebror för några skulle ha avrsin shit var det bestämt. Sen kom vi äntligen till Gute där kryllade av studenter och det enda man såg var massor av studentmössor typ. Jag hade jäkligt skoj och vill bara tillbaka dit! Shit vad kul kväll det var!!!             ;) ;)

Duktig som man är så gick man till skolan klockan 12 (kände sig verkligen som en död zombie) och gjorde utvärdering på historian och betygsamtal. Fick VG vilket inte är så dåligt egentligen men det vägde mellan ett MVG så lite surt är det alltid.. Fick reda på häromdagen att jag fick MVG i projektarbetet! =)

Skall nog gå o lägga mig snart så man orkar med morgondagen också. Då är det studiebesök på Gotland Ring och sedan klasskampen mellan A & B i brännboll.



/J


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tävling i min blogg nu! =)

2008-05-29 @ 20:54:07
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: cecilia

kolla görna in på min blogg
=)

2008-05-29 @ 20:58:57
URL: http://ceciliaLA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0