Mors Dag

Yes ! Solen är framme och ut i trädgården senare. Dock kanske lite kallt och sola för det blåser lite grann, men lattja med fotboll eller hoppa studsmatta skall det bli :)

Igår var det en crazy kväll haha. Släktmiddag och så på dagen och kvällen var det grillning i trädgården. Var jättemysigt och halva släkten var på plats typ. Jag hade skratt attacker i fredags men det här var nog värre. dom vuxna rockade loss på studsmattan och jag fullkommligt vek mig av garv haha! Svårt att beskriva men det finns bildbevis som jag kan visa upp senare. Riktigt roligt var det och sen var det cykelrace mot campingen och Johan & Carinas husvagn. Jag och Elin trampade på som tusan men lyckades inte vinna. Kanske skulle delta i tävlingen Hamnvägen Gliders i sommar? ;) Lite frusna var vi alla och in i förtältet där ljus tändes och det var jättemysigt. Såg lite Eurosvision på tv (F I A S K O) och senare på natten var det hemfärd.

Johanna kommer troligen hit snart så ska vi dra till Moffa och hälsa på tänkte vi. Annars ska jag ut och springa efter. Har fått mammas springar byxor när hon var aktiv. Riktigt sköna må jag säga! Det är typ tajta cykelbyxor, har väl aldrig gillat såna men dom här var riktigt sköna ! Dock ska dom användas under shorts och inte bara dom som många har.

image102

WisbyKampen 2 0 0 8

/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0