Fullt upp!

Denna dag har det varit fullt upp ända fram tills nu. Dagen började så bra (?) med vedklyvning med mamma. men tillslut brände det så mycket och trött i armarna så tog jag en filt och en kudde och la mig i trädgården och gjorde ett försök till att bli lite brunare. Känner mig inte ett dugg brunare trots en heldag i solen. Sen drog jag och mamma upp till Havdhem för att testa min balklänning som är så gott som klar :D Efter det drog jag direkt ut o sprang. Blev 6 km så är uppe i mina 2 mil nu. Sprang i sporttop och shorts vilket var jätteskönt o musiken på högsta volym som alltid!
Direkt efter blev det dusch och sedan iväf igen då jag och pappa cyklade till faffa där vi satte oss i solen och dom drack varsin öl. Sen cyklade vi vidare till Björklunda där Håkan och två kompisar till han också. Åt mat och det var riktigt gott! Kände dock mig lite utanför då kag var något yngre än alla andra då typ pappa var yngst och bara jag och grabbar. Men det var riktigt trevligt =) Sen cyklade vi hem och det var dags för brudvisning i Burgsvik. Tror ta mig tusan hela Burgsvik var där för det var fullt med folk och riktigt trevligt det med. Har heller aldrig varit på en brudvisning så det var nytt för mig. Sen var dagen slut och nu sitter jag här hemma och ser hockey. Sverige tog precis ledningen med 1-0 !

I morgon hoppas jag på lika skön sol som det varit idag så man kan öka på sin brunhet lite grann då både bal och student närmar sig med stormsteg! Är mindre än 1 månad kvar vilket känns helt sjukt ! Har mens nu vilket inte känns så bra då det är 1 månad kvar som sagt.. fan om jag har det då.

image90

Nu börjar det hända grejer i hockeyn ! Jisses ja!

/Josefin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0