Brats, R.E.A & shopping

Sitter nu i Stockholm och har varit här hela helgen där det blandats med allt möjligt. i fredags var det shopping för hela slanten. Från att först åkt från Gotland fredag morgon (körde upp på rampen för första gången !) På lördagen blev det även då shopping men denna gång själv i storstaden. Jag lantisen själv liksom helt ensam i sthlm. Kan tyckas bara sluta på ett sätt, V I L S E. Fast det var lugnt jag hittade tillbaka snabbt. På kvällen gick jag och pappa först på en bar 25 våningar upp i luften. Var hur fint som helst! Vilken utsikt alltså! Snygga bartender var det också :) Sen drog vi på Hamburger börs för min försenade födelsedags present, att se R.E.A gänget. Man var tvungen att vara där i 3 timmar innan (en hel båtresa till) där man först åt mat och sen sitta och vänta. Men jag och pappa gjorde en ordlek så tiden han tillslut rinna iväg. Själva showen var jättebra och verkligen min humor! Roligt var också att Babben var på besök bara den helgen och gästshowade. Men gud vad jag fick damp på gänget framför!jag säger bara BRATS. Var ett killgäng i min ålder ungefär och jobbiga och snobbbigare människor har jag inte sett. Backslickers hela högen och beställde in tonvis med dricka och tillbehör. om satt och drack och skrattade och klappade händerna , skålade allt vid fel tillfällen och i mellan drog sitt fettiga hår bakåt och allmänt störde. Min förutfattade mening var verkligen sann. Nu ska jag inte dra alla över en gräns men ändå. Givetvis skulle dom på Stureplan efter, det hörde jag dom prata om.

Idag blir det kanske en snabbis till Farsta Centrum, men känns som jag hittat det jag sökt. Annars tar det lite lugnt idag och sedan hem själv med båten i kväll kl 7. Hoppas man hittar någon man känner på båten så tiden går lite snabbare. Elin kommer sen och hämtar mig på kvällen, T A C K !

image89

Stockholm


/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0