26 maj

Sitter nu hemma i Burgsvik och gör inte så mycket. Hade bara en lektion i morse och sen åkte jag bussen hem igen. Kändes rätt meningslöst men vad gör man inte sista tiden liksom. Rätt roligt att träffa alla ändå. Gisela jag och Annéa drog också efter lektionen till posten för att hämta ut Giselas körkort :D Anledningen till att jag åker hem är att jag ska hämta ut min balklänning idag =) Sen tar jag bussen in ikväll för ska på möte. Missar dock ett annat möte, den med skolan, men folk lär ju vara där så får höra i morgon i skolan vad som sades.
Fotboll ikväll också på tv! Men tror jag inte hinner se det så mycket tyvärr..

I morgon har jag sovmorgon för första lektionen har vi bara betygssamtal. Nyfiken vad jag får!! Sen på historian är det sista kloka grejen i skolan för alltid då vi ska prata lite om ett litet arbete vi gjort. Vi har om Vietnamkriget och Gandhi typ så det är rätt lugnt. Nästa historia lektion är det brännboll mot BF3A klassen vilket skall bli spännande.


/Josefin


Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Goddagens!
Hoppas du har en bra måndag! :)
Det har jag trots att jag är på jobbet.
Kram!

2008-05-26 @ 15:25:37
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0