Shake that as

Var igår i stan.. Var fyllechaffis åt Jenny för dom hade klassfest. Dock bara dit, så slapp att hämta dom. Verkade haft kul i alla fall om man ser på ala korten och filmerna.. Haha vissa är grymt roliga att jag garvade ihjäl mig! Åkte med bussen hem sedan idag klockan 11.10. Tatt det lugnt här hemma idag.. Sett lite One Tree Hill och läst lite. Jenny har åkt iväg för att spela Semifinal i morgon mot IKSU. HEJA ENDRE!!! Fan vad häftig med semi, jäkligt stort.

Hela Hallen i morgon. Ser jäkligt fram emot det! Shaka loss lite! Lagfest innan och det kan nog bli jäkligt drag i. Om jag känner mina lagkamrater rätt så blir det inte en lugn sekund ;) Skall vara hos Emelie redan klockan 2, så festen börjar tidigt haha.

Nu ska jag ta det lugnt och se Så ska det låta med några i familjen. Skippar Let`s Dance finalen, har aldrig gillat det programmet..



/Josefin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0