Ny vecka, nya tag!

Måndag igen.. Alltid lika roligt.. Eller inte! Om en vecka står det klart om det blir vi eller vendelsö som tar en plats uppi Ettan. VI SKA!!!!
Framtidsdagen i dag. Var först på arbetsförmedlingen vilket inte var så givande kan jag säga.. Sen kom vi fösent till andra så då vågade vi inte gå in. Sen 3:e senemariet (stavelse?) var om Linköping Universitet. Även det inte så värst intressant. Sen orkade jag o Jenny inte gå på sista så vi drog hem. Hämtade Joakim vid Almedalsbiblioteket och sen skjutsade jag hem Jenny till sig och jag och Joakim drog oss hemåt mot Burgsvik.

Blev ett kort inlägg idag, men återkommer nog i morgon.

/Peace Josefin

Kommentarer
Postat av: Jeili

Yes...vi ska ta kvalet. (svar på din kommenatar på min blogg) :)

2008-03-17 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0