Nu sticker vi!

Snart drar vi till Stockholm. Åker härifrån ca kl 2. Ska bo på ett Park Inn Hotell någonstans i Stockholm. Rätt nära hallen vad jag förstod så det är jäkligt skönt! Ska se om vi får tillgång till hallen på kvällen, men var tydligen danstävling någongång då så får se om det går eller inte.

Skrev igår att det var skönt att det inte var snö längre. Vad händer?! Jo snöstorm överkommer Burgsvik. Dock inte så mycket igår under påskäggletningen men stormen kom nu.. jippie o åka båt då...! Varför får man lik förbannat dom där hatade äggen i påskäggen? Dom där som alltid blir kvar sist och som ingen gillar. Dom vet att man hatar dom men ändå köper dom det.. Det ligger en förbannelse över dom...

Hade värsta mardrömmen inatt! Fick fan kallsvettningar på riktigt nästan! Allt utspelade sig hemma hos mina kusiner på Näs där jag ibland var Madicken och ibland Emil i Lönneberga.. mysko jag vet vet.. Sen var det en hemsk mördare som sprang runt i trädgården och skulle mörda mig vem jag än var. Sen var det ett brollöp mitt i allt och det var jag (Emil) som skulle gifta med mig någon. Så åkte vi rollerblades i deras trädgårdsland. Sen när festen var igång kom mördaren efter och det var faktiskt riktigt läskigt! Man var inte säker någonstans och sen kom min kompis mamma och skulle ta fast han men hon blev istället mördad när jag såg på.. HU!!!

image69

HANSA PÅ 3: 1 2 3, HANSA!!!

/Josefin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0