Glädjens dag

Vi vann med 10-1 = Seriesegrare! Endre vann med 4-2 = Slutspelsklara! Visby IBK vann med 8-4 = Division 1!

Ibland kan man inte annat än att älska denna sport - Innebandy.

Annars har dagen sett lugn ut.. Match på dagen som sagt, sen på kvällen har jag tagit det lungt och pluggat en del.. Alltid lika roligt.. Not! Är ju bara 1 vecka kvar i skolan, sen drar man på praktik. Jag ska va Idrottslärare i Havdhem för alla sudrets skolor 1-6 (Ej Öja & Hemse) tillsammans med min handledare som heter Petter. Skall bli skoj! Ett drömyrke för mig är att hålla på med sport av något slag så det kommer bli enerfarenhet rikare! Och så skall jag även tillbringa några timmar på Hansa Hoburgs kansli som ligger bredvid, och få se lite hur föreningslivet fungerar. Och även va med nånting med SISU med Gunnel, eventuellt någon kurs att gå. Så allt detta ska bli skoj, trots att det är tråkigt att vara borta från klassen och skolan så länge. Vi går bara måndagarna i skolan, men då har vi bara Individuella val så då ser man inte så många..

Knäppte på tv:n för en halvtimme sen typ då jag trodde att jag skulle se Sporten som skulle börja klockan 20.00. Jag var helt säker på att klockan var 8, men den var visst bara 7..

På Lördag blir det något med laget. Skall vara hos någon, och sen äta mat och bara ta det lugnt och ha trevligt =) Vi åker ju Söndagsbåten tidigt så det lär inte bli så sent, men ser fram emot det!

/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0