Ge mig sommar nu!

Just nu önskar jag bara att jag kunde somna och nästa dag vakna upp med strålande sol och att det var sommar!! Det är ändå under sommaren jag (och de flesta) mår som bäst.. Så varför inte hoppa över vintern varje år och ha sommar året om? Okej kanske inte så roligt o smart, men ibland önskar man det.. Just NU önskar jag det. Tittade på gamla kort från sommaren 2007 och hur underbar den var.  Hoppas den blir ännu bättre i år, då man för första gången är 18 en sommar =)
På tal om sommar så testade jag mina gamla klänningar från 9:ans skolavslutning och 6:an (!) Fick på mig båda fast kan säga att den från 6:an var lite tajt o lite kort, men den satt på och går faktiskt att använda!

Köpte baltyget + tillbehör idag. Skönt att det är klart så man slipper tänka på det! Nu gäller det att hitta ett par snygga skor oche n passande bh bara.. Inte det enklaste kan jag tro.. :/

Sista seriematchen imorgon, även denna helg mot Follingbo fast nu hemmamatch. Sen är det bara fokuseringen på kvaaal som jag längtar till!

Nu vankas det Melodifestival!

"En klocka som är trasig går rätt 2 gånger per dag.."

image68

Ge mig sol så man kan sätta påsig solbrillorna igen!


/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0