Finner inga ord...





Ilska, besviken, arg, ledsen, frustrerad, fundersam, utmattad, ångest... you name it.. jag orkar inte längre!!! Jag finner inga ord hur arg jag är! Det går inte att smälta att sanningen är den som den är.. Vi som hade läget med 3-3 inför returen och sen vad hände?! Jo det som inte får hända. Det händer.. Vad fan ska man göra nu? orkar inte tänka längre.. Ib träning ikväll. är väl inte så sugen egentligen men kanske skönt att få ut sin aggression på något sätt. Brukar bli bäst att få ut den på planen. Innebandy är mitt liv.

Påskcupen igår. Var där hela dagen och skötte dömningen och var speaker. Vissa föräldrar vill man skjuta ihjäl! Hallå den här cupen är till för att ha kul och inte på blodigt allvar! Vissa verkar vara tröga och inte förstå det. Trots lite klagomål o annat tjafs klarade vi igenom dagen.

Igår var det exakt 10 år sedan jag invidge bollhavet på McDonalds. Minns det som om det var igår.. Härliga minnen! Shit nu börjar man verkligen bli gammal.. usch. Som jag sa , inget är roligt längre.

Nu vill jag bara supa mina sorger. Jag säger bara Hela Hallen.


Kommentarer
Postat av: Linnea

jossan, jag vet att allt är väldigt jobbigt med innebandyn, men du måste ta nya tag nu.. Bit ihop! Det kommer bli bättre med tiden..

2008-03-28 @ 20:25:03
URL: http://MissLinnea89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0