Blixtvisit i hemmet

Jaha då är ännu en skolvecka avslutad och den gick väl rätt smärt fritt fram. Torsdagen var dey heladag med religionen då vi hade Koncentrationsadag då vi besökte massa ruiner och hörde fakta om dom som varje i klassen hade tagit reda på. Jag hade om S.ta Karin ruin, inte så värst kul, men men.. Hade rollspel på Fritidsinriktningen idag. Jag spelade idrottslärare Sara, David var oengagerade praktikeleven "Nils" och Josefin W var den glada eleven "Stina" haha var askul att spela! Sista lektionen innan praktiken.. blandade känsor inför det..

Träningarna i veckan har känts bra och vi har hunnit finslipa påbåde box/powerplay och nu senast träna in lite frislag så allt verkligen skall sitta nu när kvalet snart är. .8 dagar.
Har blivit en hel del träning för min del då i måndags hade jag stationsträning + gym på individuella valen, tisdag ibträning, onsdag ib träningsmatch, torsdag  ib träningsmatch, fredag (idag) Ibträning, Lördag ibträningsmatch mot Distrikslaget, Söndag ibträningsmatch mot Telge (fastlandet). Ingen lugn stund här nej! =)

Wisbykampen var i onsdags och jag skulle vilja säga att det blev en succé! =) Alla var völdigt nöjda och radion var på besök och intervjuade till och med. Norrbacka blev segrare för Wisbykmapen 2008. Hoppas nu att någon vill ta över detta projekt vi arbetet med så detta kan bli en förande tradition genom åren. Det var ändå det vårat mål med det hela var. Dagen var som sagt väldigt lyckad och jag är toppennöjd med både oss själva och alla de 150 barn som deltog. Jäkligt bra kampsånger de kommit på, hehe :P

I morgon blir det träningsmatch mot Distrikslaget. Sedan bär det vidare till Visby och lagmys. Skall käka tillsammans och bara umgås och ta det lugnt eftersom vi åker båten tidigt söndag morgon. Snacka lite skit och se Melodifestivalen typ.


Är nu hemma i Burgsvik men inte så långvarigt när jag åker somsagt till Visby i morgon. En blixtvisit i hemmet.


/Josefin #7


Kommentarer
Postat av: Jonna

Godnatt:)

2008-03-07 @ 22:53:44
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0