3-3

image161

Då var alltså hemmakvalet mot en plats i Division 1 avklarad. Blev 3-3 mot Vendelsö. Ledde med 3-0 i första perioden men tappade sedan.. Sjukt roligt var det att spela trots att det inte riktigt var "hemmaplan" utan i Södervärn, men man kände ändå publikens stöd! Att få göra första målet var en grym känsla som inte går att beskriva. När alla bara applåderar och hela laget springer rusandes på en och man inte kan ta sig ur klungan. Lika häftig känsla är det att få springa till den klungan  när någon annan gjort mål. Vill uppleva det igen tack! På måndag (inte i morgon) är det avgörande match borta. Det är då allt hänger om det blir en plats i Ettan eller inte.. Det SKA bli en plats i ettan!! HANSA PÅ 3: 1 2 3, HANSA!!!!!

Final i melodifestivalen igår. Charlotte Perelli vann. Var väl en värdig vinnare antar jag. Hade hoppas på en lite skräll med Nordman (barnidolen) men icke. men 48 poäng är ändå det! Tydligen inte bara jag som hejade på han (förlåt Sofies mamma diggar han också :p) Kom i alla fall till final som en viss "Mirakel tönten" inte gjorde... HA för den Jenny! Och du vet vad du inte får göra idag, men jag får.. hehe Så är det om man slår vad med mig ;)

Sofie, vi måste fixa perukerna innan det tar slut! Såg på tv:n igår och såg hur snygga dom var, haha.

Hela Hallen är snart. Blir nog lagfest hos Emelie innan sedan drar vi alla dit. Måste bara fixa biljett först.. Måste komma ihåg och köpa det idag!

One Tree Hill börjar idag :D

Endre spelar Kvartsfinal mot Rönnby idag. HÅLLER TUMMARNA!

/#7






Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå jag snackade med mamma och hon visste jätte många som gillade ordman, och JO PERUKERNA!!! skiskar sms till mamma genast! :P

2008-03-20 @ 12:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0