Trädgårdsmästare ?

Jobbade hela dagen igår till 00.30. Så vaknade rätt utvilad klockan 11 idag och såg att solen sken :) Först var faffa här och lagade min bil så den funkar äntligen nu! Eller ja hyfsat i alla fall.. Har en förmåga att stanna när man saktar in.. får köra en lång härlig sväng i morgon så den får arbeta lite då den inte kört på ett tag..

Filten med och en bra bok och ut i solen har jag tillbringat dagen med. Var bara tvungen att ta en paus för har inte tålamod att ligga is solen för länge. Jobbat lite i trädgården har jag också gjort. Tagit bort ogräs med andra ord. Mitt drömyrke är i alla fall inte trädgårdmästare den saken är klar ! Rätt avslappnande och inte så tråkigt ändå men palla och göra det varje dag..

Jag och Jenny stängde för första gången själva igår. Är ju 18 nu så alltså räkna kassorna. Fan vad bra vi är!! Okej "vi" var väl o ta i då Jenny räknade kassorna typ själva och jag städade haha.

Nej nu ska jag ut i solen igen och sen är det dags att jobba klockan 16.00 !

Ha en bra dag & kväll !





//Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0